Lactessa Лактогонен чай Lactessa Classic

  • Марка:  Lactessa
  • В наличност
  • Модел:  EZM490901
7.29лв.
   
Описание

Лактеса Класик – чай за увеличаване на кърмата (20 филтърни пакета х 1.5 г)

Как да стимулираме кърмата

Чай ЛАКТЕСА е комбинация от билки, специално разработена да увеличи и поддържа количеството на кърмата при майки кърмачки. Той е невероятна помощ,   осигурявайки оптимално количество пълноценна храна за кърмачетата.

Препоръчан от педиатри и консултанти по кърмене.
Подходящ за ежедневна консумация.

100% органичен чай, супер концентриран.

Свойства на лактогонен чай Лактеса:

  • Спомага за увеличаване и поддържане на количеството кърма през периода на кърмене.
  • Облекчава храносмилателните проблеми, включително образуване на газове и колики.
  • Осигурява на майката, а чрез кърмата и на бебето, необходимите им минерали и витамини.

Чаят НЕ съдържа:

  • глутен;
  • сол;
  • захар;
  • млечни продукти;
  • кофеин;
  • добавени химични вещества.

Начин на приготвяне: Едно филтърно пакетче се запарва в 200 мл. гореща вода и се кисне 8 – 10 минути. Чай Лактеса може да се консумира и студен.

Приема се 15 – 30 минути преди кърмене.

Начална доза – 6 чаши чай на ден по 200 мл. в продължение на 4 дни.
Поддържаща доза – 3 чаши чай на ден по 200 мл.

Препоръчителен период за прием на поддържаща доза – 1 месец.

Състав: копър, анасон, резене, ким, жаблек, коприва, мащерка, риган, кориандър.
Дозирана рецепта от билкар.

Съхранение:
Да се съхранява на сухо място, при стайна температура, без пряка слънчева светлина.
Да се пази от достъп на малки деца.

Опаковка: 20 филтърни пакетчета по 1.5 гр.

Задължителни

Тези бисквитки са задължителни и не могат да бъдат изключени. Можете да настроте браузъра да ги блокира, но тогава сайтът може да не работи коректно.

Аналитични

Тези бисквитки обикновено се използват от нашите маркетинг партньори. Могат да бъдат използвани за изграждането на профил, базиран на вашите интереси и по-късно да ви бъдат показвани релевантни реклами.

Маркетинг

Тези бисквитки позволяват измерването на трафика. Позволяват ни да разберем кои продукти и действия са по-предпочитани от клиентите.