Хермес Трениране на успешни родители

  • Марка:  Хермес
  • В наличност
  • Модел:  EZM045783
18.00лв.
   
Описание

Д-р Томас Гордън учи родителите как да помагат на децата си да израснат като зрели, здрави, щастливи и любящи личности. Курсът на д-р Гордън за обучение на родители е с видими резултати. Системата му е предназначена за работа с деца от всички възрастови групи – от най-малките до бунтовните юношески години. В книгата си д-р Гордън цитира примери с родители, постигнали големи успехи, и обяснява всички стъпки, които трябва да се предприемат, както и етапите, през които е необходимо да се мине, за преборване с избухванията, капризите и всички неприятности на детската възраст. Но което е най-важно, родителите ще научат как да надмогнат проблемите и в същото време да постигнат по-голяма близост с децата си, печелейки тяхното доверие.

Предлаганата от „Колибри” книга „Трениране на успешни родители”, известна в цял свят като P.E.T. (по инициалите на английското издание Parent Effectiveness Training), се използва от 1962 г. като метод за обучение на родители не само в САЩ, но и в още 43 страни. Книгата е редактирана и осъвременена през 2000 г. и 2006 г. в съгласие с най-новите постижения на програмата Р.Е.Т. Д-р Гордън е номиниран три пъти за Нобелова награда за мир. През 1999 г. получава златния медал на Американската фондация на психолозите за траен принос в психологията, а през 2000 г. става носител на голямата награда на Калифорнийската психологическа асоциация за цялостен принос.

Този метод, от който всички можем да спечелим, се е превърнал в общонационално движение.
в. „Ню Йорк Таймс”

Характеристика:

Задължителни

Тези бисквитки са задължителни и не могат да бъдат изключени. Можете да настроте браузъра да ги блокира, но тогава сайтът може да не работи коректно.

Аналитични

Тези бисквитки обикновено се използват от нашите маркетинг партньори. Могат да бъдат използвани за изграждането на профил, базиран на вашите интереси и по-късно да ви бъдат показвани релевантни реклами.

Маркетинг

Тези бисквитки позволяват измерването на трафика. Позволяват ни да разберем кои продукти и действия са по-предпочитани от клиентите.