Хермес Как спят бебетата

  • Марка:  Хермес
  • В наличност
  • Модел:  EZM042598
16.00лв.
   
Описание

Липсата на сън е един от основните проблеми за всеки нов родител. Бебетата обикновено се събуждат на всеки два-три часа. За някои това е нормално и го понасят стоически. За други става причина за огромна умора и стрес. Родителите се лутат между най-различни мнения и съвети – дали детето да има режим въобще, дали да го будим, когато спи твърде дълго през деня, дали спането през деня води и до повече сън през нощта, или е обратното.

Д-р София Акселрод е родител, консултант по въпросите на здравословния сън, но и невролог, който дълго време е изучавал механизмите на съня съвместно с нобеловия лауреат Майкъл Йънг, откривател на гените, направляващи съня. В „Как спят бебетата“ тя предлага на родителите една щадяща за децата, но ефективна програма, която да доведе до по-бързо привикване към повече нощен сън и по-малко дневен, така че родителите да се върнат към по-нормален ритъм на живот, а бебетата да спят толкова, колкото имат нужда, в най-подходящото за това време.

Книгата въвежда читателя в науката за съня и основните фактори, които го направляват – и при деца, и при възрастни, така че ако имате проблеми със заспиването, тя може да бъде полезна и за самите вас. „Как спят бебетата“ е с изцяло практична насоченост, с множество съвети, таблици, схеми и графики, които ще ви ориентират в механизмите на съня на вашето бебе и ще ви помогнат да го приучите на сън, без да предизвиквате у него почти никакъв стрес.

Характеристика:

  • Страници: 232
  • Издателство: Сиела

Задължителни

Тези бисквитки са задължителни и не могат да бъдат изключени. Можете да настроте браузъра да ги блокира, но тогава сайтът може да не работи коректно.

Аналитични

Тези бисквитки обикновено се използват от нашите маркетинг партньори. Могат да бъдат използвани за изграждането на профил, базиран на вашите интереси и по-късно да ви бъдат показвани релевантни реклами.

Маркетинг

Тези бисквитки позволяват измерването на трафика. Позволяват ни да разберем кои продукти и действия са по-предпочитани от клиентите.