Хермес 13 неща, които психически силните родители не правят

  • Марка:  Хермес
  • В наличност
  • Модел:  EZM045755
17.95лв.
   
Описание

Как да възпитаме уверени деца и да ги научим да намират щастие, смисъл и успех в живота.

След огромния успех на книгата "13 неща, които психически силните хора не правят" Ейми Морин представя наръчник за родители, които искат да помогнат на децата си да развият ментална устойчивост. Стратегиите за възпитание се базират на дългия ѝ опит като терапевт и приемен родител, както и на научни изследвания. Те целят изграждане на полезни мисловни и поведенчески модели, благодарение на които детето ще може да намира градивни решения на проблемите и да реагира адекватно в трудни ситуации.

Не можем да предпазим децата си от разочарования и неуспехи, но можем да ги подкрепим да развият умения да посрещнат достойно такива предизвикателства и да ги преодоляват. Ако обаче превръщате детето си в център на вселената, позволявате му да ви манипулира или пък имате нереалистично високи изисквания, е време да преосмислите възпитателните си методи. За да отгледате уверени и издръжливи деца, е необходимо да избягвате 13-те неща, които психически силните родители не правят, и ежедневно да бъдете пример за подражание.

Статията "13 неща, които психически силните хора не правят" е публикувана през 2013 г. и предизвиква фурор - прочетена е и е споделена от над 50 милиона души. Едноименната ТЕД лекция попада сред 25-те най-гледани на всички времена, а книгата е преведена на над 30 езика. "13 неща, които психически силните родители не правят" е втората книга на авторката.

Задължителни

Тези бисквитки са задължителни и не могат да бъдат изключени. Можете да настроте браузъра да ги блокира, но тогава сайтът може да не работи коректно.

Аналитични

Тези бисквитки обикновено се използват от нашите маркетинг партньори. Могат да бъдат използвани за изграждането на профил, базиран на вашите интереси и по-късно да ви бъдат показвани релевантни реклами.

Маркетинг

Тези бисквитки позволяват измерването на трафика. Позволяват ни да разберем кои продукти и действия са по-предпочитани от клиентите.